Register Forum Rules Recent Forum Posts View Members Advanced Search

Messages


Lil Goku (September 21st, 2012):
I never really spent any money on this game, to be honest. Well, to me the community is a priority. At least I would feel kinda lonely playing over there, but if you're okay with it, then I hope things go well.

Lil Goku (September 21st, 2012):
Lol, but level 36 is nothing, really. And everyone can very easily get a Goku dogi, you can buy them with Tokens. Plus, your tokens pass over from server to server, since they are account-sided.

Lil Goku (September 21st, 2012):
Hey. Seems to me you joined server 1, you should've come to server 2 with the rest of us. Most english speakers being on ch4. I still log everyday, but I haven't been playing much. Other than that, things are fine I guess. What about you?

Lil Goku (August 22nd, 2011):
Eh... Tbh I haven't played in quite a while also. So I'm not really sure, although I do remember reading something about that

Damon (August 17th, 2011):
I haven't played this game in a while, and tbh I'm kind of feeling like staying with the Korean version... I don't wanna work up to level 55 again until it comes out for America :P Or European at least.

kenten571 (August 15th, 2011):
Dramon come back!

HeartlessFighter (July 4th, 2011):
Hey Damon, where are you? xD
Come join us on TW server! im in Canes guild

Lil Goku (June 27th, 2011):
Alrighty. Hope you decide to move to TW lol

kenten571 (June 13th, 2011):
Dramon gotta remember me its Kenten.Are you staying in KR?

Saiyan Legend (May 19th, 2011):
this is Mirrow. please accept my friend request plz

About Me


Statistics


Find all posts by Damon
Find all threads started by Damon

Total Posts: 88
Posts Per Day: 0.03
Last Activity: September 4th, 2016
Join Date: February 5th, 2011
Referrals: 1

Friends


Showing Friends 1 to 12 of 12

    amadou21
    amadou21
    DarkSuperSaiyan
    DarkSuperSaiyan
    dbzlover
    dbzlover
    gokufan237
    gokufan237
    Hurricane
    Hurricane
    Lil Goku
    Lil Goku
    Majin buu
    Majin buu
    NightRaiD
    NightRaiD
    Saiyan Legend
    Saiyan Legend
    tarble205
    tarble205
    the:real:gokurot
    the:real:gokurot
    trunks2fart
    trunks2fart