Register Forum Rules Recent Forum Posts View Members Advanced Search
July 5th, 2013
Bonjour à vous joueurs Français.

Depuis les premières version du patch anglais en 2010, j'ai toujours fais une version française de ce patch, sans vraiment en faire une publication partout sur le net.

C'est pourquoi, maintenant que nous avons un patch Anglais qui a la possibilité de traduire entièrement le jeu, je me décide enfin à lever le voile sur la version française du patch.

Je travaille seul sur ce patch français depuis le début mais cela pourrait changer. En effet Citrinate est en train de nous concocter à la manière du patch anglais, la possibilité de nous aider dans la traduction française et dans d'autre langues pour les étrangers.

Donc en attendant la sortie de cet outil, je resterais pour l'instant seul sur le patch français, car cela demande beaucoup d'organisation.

Merci à tous ceux qui ont rendu cet exploit possible et en particulier à Citrinate pour sa présence et son aide durant ces années.

Téléchargement
Tutoriel:
(Note: Même utilisation que la version anglaise)
Forum: CapsVsCorp[/B]

Changelog v2

Click here to see full text

English part
Hello to you French players.

Since the first version of the English patch in 2010, I always make a French version of this patch, without really being published all over the net.

That's why now we have an English patch that has the ability to fully translate the game, I finally decided to lift the veil on the French version of the patch.

I work alone on this French patch from the beginning, but that could change. Indeed Citrinate is concocting us how the English patch, this tool can help us in French and translated into other languages ​​for foreigners.

So pending the release of this tool, I would stay for the moment only the French patch, because it requires a lot of organization.

Thank you to all those who made this feat possible and in particular Citrinate for his presence and support during these years.

Last edited on January 21st, 2015 at 09:01 AM.
July 5th, 2013
Great .. now there's German [ i think ] , French and Spanish patches too
This Would Really help most of the players on Dbo Understand it better
Thread Tools